როგორ ხდება შეკვეთა

და მიწოდება?

ჩვენი შეკვეთის პროცედურა

აქ არის 4 მარტივი ნაბიჯი, როგორ აკეთებთ HouseMaster-ზე შეკვეთას

1.
აირჩიე პროდუქტი
დაათვალიერე პროდუქცია, შეარჩიე შენთვის საჭირო პროდუქტი და დააჭირე „დამატება კალათაში“
2.
დაადასტურე შეკვეთა
გადადით კალათაში, შეამოწმეთ შიგთავსი და დააჭირეთ „შეკვეთის გაფორმება“
3.
შეავსე საკონტაქტო ინფორმაცია
შეიყვანე სახელი, ტელეფონი, მისამართი და გადახდის ტიპი
4.
დაელოდე კურიერს
თბილისის ფარგლებში მიწოდება ხდება შეკვეთის დამუშავებიდან 1 საათიდან 3 საათამდე ვადაში, სამუშაო საათებში.

გაფრთხილება

მომხმარებლის მიერ შეყვანილ არასწორ მონაცემებზე (მისამართი, ნომერი, რაოდენობა) პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს. პროდუქტზე მითითებული მახასიათებლების გაუთვალისწინებლობის შემთხვევაში, HouseMaster არ იღებს პასუხისმგებლობას შეცდომით შერჩეულ შეკვეთაზე.

შეარჩიე ხარისხიანი სამშენებლო პროდუქცია სანდო სერვისით

HouseMaster გთავაზობთ მოქნილ შეკვეთას, სწრაფ მიწოდებასა და მომსახურებას ჯერჯერობით მხოლოდ თბილისის მასშტაბით.
ჩვენთვის მნიშვნელოვანია მომხმარებლის კმაყოფილება, დროულობა და პროდუქტის უსაფრთხო გადაცემა.

მიწოდება თბილისის ფარგლებში — 1-3 საათში

უსაფრთხო შეფუთვა და ზედნადები ყოველი შეკვეთისთვის

დაკმაყოფილებული შეკვეთა
15
დროული მიწოდება
40.1 %
01. შეკვეთის დადასტურება 02.მონაცემების სიზუსტე 03. მიტანის დრო 04. მიტანის პირობები 05. პროდუქტის მიღება და გადამოწმება 06. გაუქმება და ცვლილება
შეკვეთის დადასტურება და მიწოდების პროცედურა
HouseMaster-ზე შეკვეთის განთავსების შემდეგ, თქვენი მონაცემები გადამოწმდება და დაგიკავშირდებით დამატებითი დეტალების დასაზუსტებლად.
მიწოდება ხორციელდება შენობის წინ, თბილისის ფარგლებში 1–3 საათში, ხოლო რეგიონებში 3–5 სამუშაო დღეში.
  • შეკვეთა ძალაშია მხოლოდ ელ.დადასტურების შემდეგ
  • მიწოდების დრო: თბილისი – 1–3 საათი, რეგიონი – 3–5 სამუშაო დღე
  • მიტანის წინ იღებთ ზარს ან შეტყობინებას
  • მიწოდება მოიცავს მხოლოდ შენობის წინა სივრცემდე მიტანას
  • ატანა და შეკრება მომსახურებაში არ შედის
  • კურიერს უნდა წარუდგინოთ პირადობის მოწმობა მიღებისას
  • დაზიანების დაფიქსირებისას დაუყოვნებლივ გვაცნობეთ
ზუსტი მონაცემები – სწრაფი და უსაფრთხო მიწოდება
შეკვეთის წარმატებით დასამუშავებლად აუცილებელია, რომ თქვენი საკონტაქტო მონაცემები იყოს სრულად და სწორად შეყვანილი.
მონაცემების შეცდომით მითითება გამოიწვევს მიწოდების დაგვიანებას ან გაუქმებას — გთხოვთ გადაამოწმოთ ყველაფერი წინასწარ.
  • მიუთითეთ ზუსტი ტელეფონის ნომერი და მისამართი
  • სახლის ნომერი, სადარბაზო, სართული – აუცილებელია
  • გამოიყენეთ მოქმედი ელ. ფოსტა შეკვეთის დასტურად
  • შეცდომაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს
  • კურიერს მიეწოდება მხოლოდ ის, რაც შეკვეთაში წერია
  • ცვლილებები განიხილება მხოლოდ სამუშაო საათებში
  • დაუზუსტებელი მონაცემის შემთხვევაში შეკვეთა შესაძლოა გაუქმდეს
სწრაფი მიწოდება თბილისის ფარგლებში
შეკვეთის დადასტურების შემდეგ ჩვენი კურიერი გამოემგზავრება თქვენს მიერ მითითებულ მისამართზე.
მიწოდების დრო, სტანდარტულად, მერყეობს 1-დან 3 საათამდე თბილისის მასშტაბით.
  • მიწოდება ხდება მხოლოდ დადასტურებული შეკვეთის შემდეგ
  • დროის სიზუსტე დამოკიდებულია მისამართზე და კურიერის მარშრუტზე
  • მიტანისას გიკავშირდებათ ოპერატორი ან კურიერი
  • მიწოდება ხდება შენობის წინ – ატანა სერვისში არ შედის
  • დაგვიანების შემთხვევაში შეტყობინება წინასწარ იგზავნება
  • სასურველია, მიუთითოთ დამატებითი ინფორმაცია მისამართთან დაკავშირებით
  • სამუშაო საათებში შესაძლებელია დამატებითი კოორდინაცია
მიტანის პირობები და წესები
ჩვენი მიზანია, მომხმარებლებს შევთავაზოთ მაქსიმალურად ეფექტური და გამჭვირვალე მიწოდების სერვისი.
გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ ქვემოთ მოცემულ წესებს და დეტალებს მიტანის პროცესთან დაკავშირებით.
  • მიწოდება ხდება სამუშაო საათებში: ორშაბათი–შაბათი, 10:00–18:00
  • მიტანის დრო დგინდება შეკვეთის დადასტურებიდან 1-დან 3 საათამდე თბილისში
  • სტანდარტულად, პროდუქტის მიტანა ხდება შენობის შესასვლელამდე
  • ატანა, ასაწონი ნივთების დაყენება ან შიდა სივრცეში გადატანა არ შედის სერვისში
  • მომხმარებელი ვალდებულია, იყოს ხელმისაწვდომი მიწოდების დღეს
  • კურიერის დაგვიანების ან სხვა შეფერხების შემთხვევაში, ინფორმაცია წინასწარ გაწვდებათ
  • დამატებითი სერვისები (ატანა, შეკრება და სხვ.) შეთანხმებით და ფასიანად
პროდუქტის მიღება და გადამოწმება
პროდუქტის ჩაბარებისას მომხმარებელმა უნდა უზრუნველყოს ვიზუალური დათვალიერება ადგილზე.
დაზიანების აღმოჩენის შემთხვევაში აუცილებელია დაუყოვნებლივ აცნობოს კურიერს ან დამხმარე გუნდს.
  • პროდუქტი უნდა შეამოწმოთ კურიერის თანდასწრებით
  • დაუშვებელია პროდუქტის მიღების შემდეგ დაზიანების პრეტენზია გადამოწმების გარეშე
  • დაუყოვნებლივ აცნობეთ მხარდაჭერის სამსახურს ნებისმიერი ხარვეზის შემთხვევაში
  • პროდუქტის მიღებისას აუცილებელია პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის წარდგენა
  • ხელმოწერით ადასტურებთ, რომ პროდუქტი მიღებულია სწორად და სრული კომპლექტაციით
  • პროდუქტის შეფუთვა დაზიანებული არ უნდა იყოს – წინააღმდეგ შემთხვევაში, განიხილება შეჩერება
  • ფოტო/ვიდეო გადაღება რეკომენდებულია პრობლემის შემთხვევაში
შეკვეთის გაუქმება და ცვლილების პირობები
HouseMaster ცდილობს მაქსიმალურად მოქნილი იყოს მომხმარებლის მიმართ, თუმცა პროცესის გამჭვირვალობისთვის არსებობს კონკრეტული პირობები.
გთხოვთ, ცვლილებების ან გაუქმების მოთხოვნისას გაითვალისწინოთ შემდეგი წესები:
  • შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ მანამ, სანამ პროდუქტი გაგზავნილია
  • გაგზავნის შემდეგ შეკვეთის გაუქმება ან შეჩერება შეუძლებელია
  • ცვლილებების შეტანა შესაძლებელია მხოლოდ სამუშაო საათებში
  • ცვლილება ძალაში შევა მხოლოდ დამოწმების შემდეგ ოპერატორთან
  • უკვალოდ შეცვლილი ან არასწორად გადმოცემული ინფორმაცია არ ჩაითვლება ოფიციალურად
  • თანხის დაბრუნება ხდება შეთანხმებული წესებით და დოკუმენტაციის საფუძველზე
  • HouseMaster არ იღებს პასუხისმგებლობას ცვლილების დაგვიანებაზე, თუ არ მოხდა დროულად შეტყობინება

გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან შექმენით ახალი ანგარიში

დახმარება

გჭირდებათ დახმარება?
მიიღე კონსულტაცია

Connect With HubSteel.

Send us a message to have all your questions answered about HubSteel products and services

    Cart (0 items)